maanantai 3. marraskuuta 2014

Viikko 45

Moikka taas! Nyt on viikko 45. Tavoitteita taas.

Perjantaina on matikankoe. Toivottavasti saan edes 9, koska olen ainakin mielestäni oppinut hyvin tilavuuden ja pinta-alan laskemisen. Kyllä, tavoitteeni on siis saada 9.
Samoin keskiviikkona on matikkapäivä, ja tavoitteeni on 2000 pistettä.
Samoin myös pelaamme Sumdogia ja käymme Sanomaprossa. Niissä kummassakin haluaisin tehdä yhteensä 20 tehtävää.

Biologiassa me opiskelemme lisää Afrikasta. Minun pitää vielä miettiä maat, jotka otan opiskeltavaksi. Minun tavoitteeni on osata kirjoittaa ja kertoa ainakin 10 asiaa kummastakin maasta.

Äikässä me jatkamme lukuhaastettamme. Olen nyt sivulla 176, ja perjantaina minun pitäisi olla sivulla 326. (Katsotaan, onko kirja jo loppunut siihen mennessä)
Sen lisäksi opettelemme vielä erilaisia lauseita, kuten pää-ja sivulauseita ja sivulauseessa aloittavia sanoja.

Uskonnossa minun pitää yrittää saada tarinani valmiiksi perjantaihin mennessä, jotta voimme ryhmäni kanssa näyttää meidän työmme.

Historiassa nyt opiskelemme Suomen keskiaikaa, koska viime kerta meni ruttoon tutustuessa.

Kuviksessa opiskelemme lisää perspektiivistä. Se onkin jo tuttu juttu, koska taidekoulussa olemmekin tehneet sitä siitä lähtien kun olin kahdeksan vuotta vanha.

Yrityskylässä me luomme oman työyhteisömme säännöt. Minulla on tärkeä tehtävä nyt Kalevan päätoimittajana, joten yritän käyttäytyä tittelini mukaisesti.

++Taikkaritavoite!
Yritän tehdä parhaani harajuku-tyylisessä furisoden ideassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti